close
【What I've Done】

Lyrics:Linkin Park Music:Linkin Park


In this farewell

在離別的時刻

There is no blood
沒有血腥
There is no alibi
沒有藉口

Cause I've drawn regret
因為我已將感傷

From the truth of thousands lies
從千萬謊言中的真相抽離

So let mercy come and wash away…
所以就讓憐憫來洗滌吧


What I've Done
我做了什麼

I'll face myself
我面對了自我

To cross out what I've become
我的過去 我的曾經

Erase myself
抹除它們

And let go of what I've done…
讓我的過去消逝吧


Put to rest
靜一靜

What you thought of me
你們是怎麼想我

While I clean this slate with the hands
當我用我的雙手洗刷我的過去

Of uncertainuty
因為迷惘

So let mercy come and wash away…
所以就讓憐憫來洗滌吧

What I've Done
我做了什麼
I'll face myself
我面對了自我
To cross out what I've become
我的過去
我的曾經
Erase myself
抹除它們
And let go of what I've done…
讓我的過去消逝吧


For what I've done
因為我的過去
I start again
我重新開始

And whatever pain may come
不管會不會遭遇到痛苦

Today this ends
在今天 這結束點

I'm forgiving what I've done…
我原諒了我自己做過的事


I'll face myself
我面對了自我

To cross out what I've become
我的過去 我的曾經

Erase myself
抹除它們

And let go of what I've done…
讓我的過去消逝吧


What I've done
我做了什麼

What I've done
我做了什麼
Forgetting what I've done…
忘記我做了什麼吧
arrow
arrow
    全站熱搜

    なつき 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()