close

【NO MORE SORROW】

Lyrics:Linkin Park Music:Linkin Park

Are you lost, In your lies?
你迷失了嗎 在你的謊言裡?
Do you tell yourself, I don't realize?
你有告訴自己我並不了解嗎?
Your crusades, A disguise.
你的計畫只是偽裝工具
You replaced freedom with fear,
You trade money for lives.
以恐懼取代自由 用金錢兌換生命

I'm aware of what you've done.
我完全知道你的所作所為

No, No More Sorrow.
不 苦痛不再
I've paid for your mistakes.
我已經為你的錯誤付出代價
Your time is borrowed.
你的時間是借來的
Your time has come to be replaced.
你的日子已將被取代

I see pain, I see need.
我看見苦痛 我看見渴望
I see liars and thieves,
Abuse power with greed.
我看見騙子竊賊以貪婪濫用權力
I had hope for you, I believed.
我滿懷希望 我擁抱信仰
Now I'm beginning to think that I've been deceived.
我卻開始懷疑 我被矇蔽了

You will pay for what you've done.
你會為你的所作所為付出代價

No, No More Sorrow.
不 苦痛不再
I've paid for your mistakes.
我已經為你的錯誤付出代價
Your time is borrowed.
你的時間是借來的
Your time has come to be replaced.
你的日子已將被取代

Face the hypocrite.
面對偽君子
Face the hypocrite.
面對偽君子
Face the hypocrite.
面對偽君子

No, No More Sorrow.
不 苦痛不再
I've paid for your mistakes.
我已經為你的錯誤付出代價
Your time is borrowed.
你的時間是借來的
Your time has come to be replaced.
你的日子已將被取代

No, No More Sorrow.
不 苦痛不再
I've paid for your mistakes.
我已經為你的錯誤付出代價
Your time is borrowed.
你的時間是借來的
Your time has come to be replaced.
你的日子已將被取代

Your time has come to be replaced.
你的日子已將被取代
Your time has come to be replaced.
你的日子已將被取代

arrow
arrow
    全站熱搜

    なつき 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()